Jäsenkirje ja kokouskutsu

11.12.2019

JÄSENKIRJE

Ammattiosaston syyskokouksessa 26.11.2019 ei saatu valittua ammattiosaston puheenjohtajaa, koska ehdokkaita ei tullut.

Ammattiosasto ei voi toimia ilman puheenjohtajaa.

Kymenlaaksossa jatketaan ensi vuonna ammattiosastorakennetyötä Kymsoten ja peruskuntien osalta. Nyt tarvitaan vuodeksi ammattiosastolle puheenjohtaja. Ammattiosastojen yhdistyminen tapahtunee ensi syksynä.

Mikäli Haminan seudun ammattiosastolle ei saada valittua puheenjohtajaa  8.1.2020 ylimääräisessä kokouksessa (tähän liittyen kokouskutsu alla), joudutaan päättämään ammattiosaston  purkautumisesta , jolloin jäsenet siirretään johonkin toiseen ammattiosastoon. Tällöin siinä ammattiosastossa jonne 408:n jäsenet siirretään, ei ole hallituksessa ketään nykyisen ao 408:n edustajaa.

Puheenjohtajan tehtävään valittava henkilö saa koulutuksen Tehyltä. Ammattiosaston hallitus toimii yhdessä puheenjohtajan kanssa, ja kaikki toimijat tukevat ja auttavat toisiaan.  Tämän lisäksi järjestöasiantuntija Helena Paakko Kouvolan aluetoimistolta on puheenjohtajan ja hallituksen tukena.

Kymsoteen liittyvissä asioissa Kymsoten luottamusmiehet ovat ammattiosaston käytössä ja apuna. Haminan seudun ammattiosasto toimii yhteistyössä toisten Tehyn Kymsoten alueella toimivien ammattiosastojen kanssa. Peruskuntien jäsenten osalta apuna on luottamusmies ja Tehyn aluetoimisto. Puheenjohtajaksi voidaan valita kuka tahansa Haminan seudun ammattiosaston jäsen. Häneltä ei edellytetä minkäänlaista aiempaa kokemusta järjestötoiminnan osalta.

KOKOUSKUTSU

Tervetuloa Tehyn Haminan seudun ammattiosasto ry:n 408 ylimääräiseen kokoukseen

Aika: 8.1.2020 klo 18:00

Paikka: Saviniemen hoivakodin monitoimitila (Reutsinkatu 3, Hamina)

Kokouksessa käsitellään puheenjohtajan ja hallituksen valinta, toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020, toiminnantarkastajien valinta vuodelle 2020 tai vaihtoehtoisesti päätetään ammattiosaston toiminnan lopettamisesta.

Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautumiset 3.1.2020 mennessä osoitteessa https://ao408.tehy.fi/tapahtumat/

Tervetuloa!